נתניהו להיילי: "ביצעת מהלכים מדהימים"

איתי גדסי No Comments on נתניהו להיילי: "ביצעת מהלכים מדהימים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי: "המהלכים שעשית עם הנשיא טראמפ בענין אונסק"ו, אונר"א, ההחלטות האנטי ישראליות והחלטות שמגנות את חמאס – הם פשוט מדהימים"

נתניהו צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש ביום שישי בצהריים (שעון ארה"ב) עם שגרירת ארה"ב לאו"ם ניקי היילי, בשולי עצרת האו"ם בניו יורק.

נתניהו אמר בפתח הפגישה: "אני מדבר כשגריר ישראל לשעבר באו"ם, ויש לי את הבמה שם מדי שנה. אז מדי שנה אני אומר את מה שיש לי להגיד על האו"ם, אבל אמרתי אתמול שהאולם עדיין מלא בצחנה של ההחלטות האנטי-ישראליות והאנטישמיות – שהן אותו דבר. אני רוצה להודות לך על כך שטיהרת את האוויר הרע מהאולם הזה".

"המהלכים שעשית עם הנשיא טראמפ בענין אונסק"ו, אונר"א, ההחלטות האנטי ישראליות והחלטות שמגנות את חמאס – הם פשוט מדהימים. יש לך את האנרגיה והמוטיבציה לכך, וגם את הרוח. אני רוצה להודות לך ולומר כמה העם בישראל וידידי ישראל הרבים ברחבי העולם מעריכים זאת. אנחנו מעריכים זאת ואני רוצה להודות לך על כך".

נתניהו הוסיף ואמר: "אני חושב שעבור אנשים רבים הסיפור של ישראל הוא של דמוקרטיה אמיצה הנלחמת נגד כוחות המאיימים על הציוויליזציה שלנו, על חירותנו ועל ערכינו. רבים מבינים זאת, אבל באו"ם מישהו צריך לומר זאת. זה מה שעשית ואני רוצה להודות לך על כך".



0 תגובות